15-04-2013

Het roer om

Hallo allemaal,

Als eerste wil ik jullie bedanken voor jullie hartelijke reacties en berichtjes.
Het is hartverwarmend en doet ontzettend goed.......  dank jullie wel!!
De perikelen zijn nog steeds niet voorbij en zullen best ook nog wel even duren. We blijven stilletjes afwachten en hopen dat het alsnog een goeie wending krijgt, maar ondertussen gooien we het roer om en pakken we weer de leuke mooie en gezellige dingen op.
Zo ga ik morgen samen met Ank (een hele goede vriendin) naar Amsterdam, we vertekken rond het middaguur en willen voor de avondspits gearriveerd zijn in Amterdam.
We hebben een Bed en Breakfast geboekt om te overnachten en dan woensdag bij Bricoleur de workshop Kleuren en Lef  doen, gegeven door  Lies Bos.  Ik heb er echt zin in.
Natuurlijk gaan we als we aankomen eerst shoppen bij Bricoleur en dan ergens gezellig een hapje eten. En als we dan eenmaal naar ons Bed en Breakfast gaan dan zullen we ongetwijfeld de avond vullen met ..............................   jaja,bijna goed!!    Inderdaad   QUILTEN. 
Gelukkig is Ank net zo verslaafd als ik, :-))
Maar ik neem een simpel werkstukje mee, waaar ik niet al te veel voor mee hoe tesjouwen.
Van mij Baltimore heb ik blok 12 opgeregen en deze ga ik dan appliceren. Zo hoe ik maar een paar klosjes garen en mijn blokje mee tenemen.  
En natuurlijk geen idee of ik  nog wat koop!!!
 
Het vervolg horen jullie binnenkort!!
Groetjes Rita

3 opmerkingen:

  1. Linda Beerlink16-04-2013, 08:35

    Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan me voorstellen dat je er zin in hebt. Ik had er ook wel bij willen zijn. Fijn dat je genieten kan van de mooie dingen. Ze zijn soms een goede tegenhanger voor de moeilijke tijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel opgestoken van de workshop van Lies Bos? Dat zal vast wel, e kan het zo goed overbrengen.

    BeantwoordenVerwijderen